Záruka a reklamácie

 

Pri uplatňovaní reklamácie, prosíme vytlačte a vyplňte tento reklamačný protokol.

Kontakt na reklamačné oddelenie
telefón: +421 917 823 807
e-mail: reklamacia@4gsm.sk

Miestom pre uplatnenie reklamácie je: LPT plus, s.r.o., Budovateľská 37, 941 07 Veľký Kýr. Ak je súčasťou balenia tovaru záručný list a v záručnom liste je uvedený autorizovaný servis, odporúčame uplatniť si reklamáciu priamo v autorizovanom servisnom stredisku – je vo väčšine prípadov jednoduchšie a najmä rýchlejšie.

DÔLEŽITÉ: k reklamácii je potrebné pripojiť vytlačený a vyplnený sprievodný list. K reklamácii nezabudnite priložiť dobre čitateľnú kópiu dokladu o kúpe tovaru.

UPOZORNENIE: Montáž a aplikácia náhradných dielov by mala byť realizovaná v odbornom servisnom stredisku prípadne kvalifikovaným odborníkom. Pri reklamácii náhradného diela je potrebné pripojiť potvrdenie o odbornej montáži zo servisného strediska, kde bola montáž realizovaná. V opačnom prípade reklamácia nebude uznaná. Ochranné fólie odlepte až po otestovaní funkčnosti náhradného diela. V prípade náhradného diela, ktorého výmena alebo osadenie si vyžaduje lepenie, je potrebné a dôležité toto lepenie aplikovať až po otestovaní funkčnosti náhradného diela. Na akékoľvek mechanické poškodenie sa záruka nevzťahuje!

Pri zasielaní tovaru na reklamáciu vás prosíme o zaslanie kompletného balenia reklamovaného tovaru vrátane príslušenstva (napájací adaptér, dátový kábel, slúchadlá, pamäťová karta atď.). V prípade nedodania kompletného balenia reklamovaného tovaru by mohli nastať problémy pri uplatňovaní záručnej reklamácie v autorizovanom servisnom stredisku, alebo u samotného výrobcu tovaru. Ďakujeme za pochopenie.

Kompletné znenie reklamačného poriadku si môžete stiahnuť vo formáte .pdf  tu

V prípade, ak máte akékoľvek nejasnosti ohľadom možnosti reklamovať tovar, alebo ohľadom zasielania tovaru na reklamáciu, je najlepšie napísať email na reklamacia@4gsm.sk

Záruka
Záruka sa vzťahuje na výrobné vady a vady elektronických mechanizmov.
Záruka sa nevzťahuje na závady spôsobené opotrebením a nesprávnym používaním napr.:
- nalomený kábel
- nefungujúce tlačítka na klávesnici či myške (napr. po obliatí nápojom alebo vyklikaním)

Na všetok u nás predávaný nový tovar poskytujeme záruku minimálne 2 roky, pokiaľ nie je uvedená dlhšie trvajúca záruka. Na použitý tovar je záruka 12 mesiacov.

Vrátenie tovaru:
Ak nie ste spokojný so zakúpeným tovarom, môžete ho bez akýchkoľvek otázok vrátiť do 14 dní odo dňa prevzatia zásielky. Sumu za vrátený tovar vám preplatíme prevodom na účet, prípadne po dohode vymeníme za iný výrobok, a to za týchto podmienok:
- v prípade, že tovar alebo samotné balenie tovaru obsahuje ochrannú fóliu, táto fólia nesmie byť porušená
- tovar musí byť nepoškodený
- tovar musí byť s kompletným príslušenstvom

Nezabudnite vrátiť aj pokladničný doklad alebo faktúru, inak vám tovar nemôžeme preplatiť ani vymeniť.

DÔLEŽITÉ: k tovaru, ktorý chcete vrátiť pripojte vytlačený a vyplnený sprievodný list a nezabudnite priložiť dobre čitateľnú kópiu dokladu o kúpe tovaru.

Tovar, ktorý chcete vrátiť alebo reklamovať, prosíme neposielajte nám ho na dobierku. Náklady na doručenie tovaru späť k nám nepreplácame.
Kompletné informácie o možnosti odstúpenia od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu nájdete v našich obchodných podmienkach v sekcii 5. Odstúpenie od kúpnej zmluvy.

Ak máte akékoľvek otázky, napíšte nám e-mail 
reklamacia@4gsm.sk